خفظ حریم خصوصی کاربران و مشتریان

فروشگاه اینترنتی ژیناسو

با آدرس اینترنتی  https://zhinaso.com

* تضمین می نمایبد تمام اطلاعاتی دریافتی از شما توسط سایت و پرسنل ژیناسو محفوظ باشد و هیچ گونه اطلاعاتی را در اختیار اشخاص غیر قرار ندهد.
* مشتریان می توانند در صفحه سفارش کالا مشخصات شخص تحویل گیرنده کالا را وارد نمایند و کالا سفارش داده شده به این آدرس و مشخصات فردی که در فرم تسویه حساب وارد کرده اید ارسال میگردد.
* محصولات ارسالی در بسته های پلمپ یا بسته قرار خواهند گرفت و پیک ارسال اجازه بازکردن آن را ندارد - در صورت وجود چنین مشکلی لطفا به ما اطلاع دهید تا پیگری های لازم را انجام دهیم.

تبصره :

۱- آدرس تحویل کالا سفارش داده شده در برگه فاکتور تحویل ثبت خواهد شد لذا از طرف پیک ارسال آن را خواهد دید و تعهد کتبی دارد آن را محفوظ نگهدارد.

۲- شماره تماس و ایمیل تحویل کالای سفارشی در برگه فاکتور تحویل ثبت خواهد شد لذا از طرف پیک ارسال فرزانه بای آن را خواهد دید و تعهد کتبی دارد آن را محفوظ نگهدار.

۳- نام و فامیلی وارد شده در صفحه سفارش نهایی تحویل کالا در برگه فاکتور تحویل ثبت خواهد شد لذا از طرف پیک ارسال آن را خواهد دید و تعهد کتبی دارد آن را محفوظ نگهدار.

تنها شماره ایی که فروشگاه ژیناسو با آن به شما جهت ثبت نام و ورود در سایت ارسال پیامک می نماید شماره پیامک 300077 می باشد

تنها شماره ای که فروشگاه ژیناسو با آن به شما  جهت اطلاعات سفارش  ارسال پیامک می نماید شماره پیامک 981000940000 و3000505 و شماره موبایل   ۰۹۱۸۵۲۵۲۵۵۸   می باشد

در غیر اینصورت هیچ پیامکی با شماره دیگری برای مشتریان ازطرف ما ارسال نمی گردد و مسئولیتی در قبال آن نداریم.